Re: Notebooki z klawiatura numeryczna i normalną

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 14:17:01 MET

Dnia 16-12-2011 o 14:04:25 Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl>
napisał(a):

> W życiu nie miałem potrzeby użycia klawiatury numerycznej
> na komputerze przenośnym (na stacjonarnym owszem, używam
> dość często).

Tak? Zwyczajne używanie klawiszy cyfrowych jest łatwiejsze po prostu, a
cyferek używamy, będąc księgową czy internautą ;) poza tym lepiej używa
się klawiszy do przesuwania stron

> Po prostu poważne prace i tak się robi na
> komputerze stacjonarnym,

Pozwolę sobie na niezgodę ww tezie. Oczywiście tylko przez pryzmat swój.
Wykonuję poważne prace również na fotelu i na łóżku.

> albo przynajmniej podłączonej do
> przenośnego normalnej, wygodnej klawiaturze.

Polecisz jakąś dobrą bezprzewodówkę?

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."