Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 08:55:01 MET

Marcin N wrote:

> Zdradź mi, jak to robisz, że zawsze masz system gotowy do odtworzenia w
> 3 minuty.

główny system mam na osobnej partycji a obraz tej partycji
zapisany mam ghostem, w pliku na HDD.
Gdy coś z systemem jest nie tak, albo zwyczajnie mam go dosyć
bo go np. przeinstalowałem - odpalam ghosta z CD-ROM i przerzucam
(odtwarzam) obraz na systemową partycje. To trwa dokładnie 3 min

> Ostatnio trafiła mi się awaria i nawet kopia zapasowa dysku nie do końca
> sobie poradziła. Zresztą kopia zapasowa była ze stanu, gdzie musiałem
> dograć jeszcze "milion" narzędzi.

narzędzia, czy też konfiguracje programów ja mam na innej partycji,
tak więc po odtworzeniu partycji nigdy mi nic nie ucieka, jak jak
donstalowuje
jakiś nowy program, lub w jakiś sposób zmieniam system, to oczywiście
wykonuje nowy obraz partycji