Re: ceny dysk贸w twardych

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 23:10:23 MET

januszek wrote:

> Ty nie czaisz, 偶e kontroler sam przesunie zawartosc tak aby w miare
> rowno rozlozyc obciazenie po wszystkich komorkach dysku ;)

Poczytaj sobie wypowiedzi innych, to moze zobaczysz o co mi chodzi :)

Poza tym, jak mialbym czekac, az mi dysk przemieli powiedzmy 62
pozostale GB, to chyba bym zwariowal :) I tak kilka razy w tygodniu, bo
przeciez kontroler jest tak inteligentny, ze musi "rozlozyc obciazenie
po wszystkich komorkach dysku" :)

Nawet SSD nie jest tak szybkie, zebym mial na to czekac.

A juz ostatecznie, to takim przenoszeniem tez wykorzystujemy cykle
odczyt/zapis tylko, ze na calym dysku SSD :) No lipa jakas!

Ja trzymam kciuki za spadek cen HDD.
Moze sie uda...

--
Pozdrawiam,