Re: Jaka mala obudowa mATX?

Autor: marsel <marcin_at_pl>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 10:26:53 MET

W dniu 15.12.2011 09:57, Grzegorz Prędki pisze:
> Witam
> Skladam komputer ktory bedzie stal w salonie, poczatkowo mialo to byc
> cos oparte na Brazosie i plycie ITX, ale nie znalazlem zadnej obudowy do
> ktorej da sie wlozyc dysk 2,5 i 3,5 cala. Bedzie wiec mATX. Znacie moze
> jakies nieduze, najlepiej typu desktop obudowy, bez zadnych
> wyswietlaczy, lampek itp. ?

Jak da się włożyć 3,5 cala, to da się i 2,5.
Są do tego różnego rodzaju szyny/sanki/adapter.
Na przykład ta obudowa
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67
Mam w takiej napęd 5,25, dysk 3,5 i dysk 2,5 cala. Małe zgrabne, może
stać, może leżeć, jestem bardzo zadowolony z tej obudowy.