TV over IP [OT]

Autor: dziobu <dziobu_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 21:40:39 MET

Witam,

Nie wiem gdzie najlepiej pasuje to pytanie...

Czy zna ktoś sposoby aby puścić w komputerowej sieci domowej sygnał z
dekodera TV satelitarnej? (albo po prostu obraz z satelity - dekoderem
może być ów sprzęt)

Ale tak żeby w jedną stronę szedł obraz+dźwięk, a w drugą była np
możliwość zmiany oglądanego kanału...

Czy gotowy sprzęt (jakiś streaming server) czy samo oprogramowanie (+ PC
z jakąś kartą TV).

Jak bym w sieci nie szukał to zawsze trafiam na oferty "darmowej" TV...
Kiedyś widziałem oprogramowanie do tego, ale nazwy ani strony nie
pamiętam...

--
Pozdrawiam
dziobu