Re: ceny dysków twardych

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 01:07:43 MET

W dniu 2011-12-14 00:10, Sergiusz Rozanski pisze:
<ciach>

> W laptopie? :D Będzie jeździł po stole, albo obracał laptopa ;)

nie nie, we workstacji. Dyski wyłącznie na system,
ale są dość mocno obciążane i pracują po 16h dziennie.
Kupione 2 lata temu, to 2x 64Gb PDP Patriot, teraz to już pewnie
zabytki, ale te 2 lata temu to niesamowita radocha była.
Akurat w okresie, kiedy kompletowałem puszkę, to raptorów
na rynku NIET... teraz są i chyba to będzie wyjście lub SAS.

pozdrawiam
gadacz