starsza dobra k.dzwiekowa do PC?

Autor: jackkk <jackkkk_at_www.pl>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 22:58:34 MET

Witam. Chcialbym zakupic jakas dobra karte muzyczna do mojego PC. Niestety
wbudowana karta faluje dzwiek... Nie wiem czy to wina sterow czy wynik
przetaktowanej magistrali...? Pomyslalem o jakiejs k. dzwiekowej. Czy
teraz zakup np AUDIGY ma sens? Jesli tak to jaki model wchodzi w gre? Mam
2.1 glosniki MODECOM. Czy moze kupic XONAR, aby naciszyc sie w przyszlosci
dzwiekiem lub juz teraz na sluchawkach? Czy pomiedzy xonar a audigy bedzie
duza roznica w jakosci dzwieku? mam Windows 7. Pozdr. J.