Re: ceny dysków twardych

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 20:03:21 MET

On 2011-12-13 19:40, Rafal wrote:

> ja używam SSD od roku i jakoś nie zauwazyłem spadków wydajności.
> W normalnym użytkowaniu, ale też i w testach.
> Co prawda mam już trzeci SSD, bo zmieniałem na coraz lepsze,
> ale postałe dwa, które sprzedałem były jak nowe.

Konsumenckie HDD i SDD nie sa dedykowane do przemyslowych zastosowan to
jedno, drugie - nie wazne jaki masz dysk, jezeli nie robisz kopii
zapasowych jestes idiotą. Po trzecie SSD jest tyle razy szybsze przy
wszelkich akcjach gdzie cos trzeba szybko zrobic, ze naprawde nie ma sie
co zastanawiac.

Owszem SSD padaja, jak - to juz zalezy od oprogramowania, ktore nagle
moze powiedziec aqq. Majac gwarancje, potrzebe mobilnosci to IMHO ma
sens. Statystycznie HDD na pewno sa trwalsze. Czas pokaze jak sie
zmienia SSD. Moim zdaniem wydajnosc wzrosnie na tyle by producenci nie
tracili na wymianach, ale nigdy tak by dzialaly po 20 lat.. produkt MUSI
sie kiedys zepsuc, zeby klient kupil nowy.