Re: ceny dysków twardych

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 14:14:39 MET

http://m.onet.pl/technologie/4957046,detal.html

> skoro wiadomo, ze przyszlosc nalezy do ssd?

Przyszlosc nalezy tez do samochodow hybrydowych
i owocow morza. Teraz idz na spacer i policz a) diesle,
b) budki z hamburgerami. Jakies wnioski?

Raz:
Skoro dyski twarde sa tak porzadane, ze sprzedaja
sie nadal mimo obecnych cen (a producentom oplacala
sie produkcja przy cenie detalicznej nizszej o polowe)
to oczywistym jest, ze nadal bedzie sie je produkowac.

Dwa:
SSD jest swietne, ale po latach kladzenia klientom
do glowy ze wiecej MiB/GiB/TiB = lepiej nikt
dobrowolnie nie zrezygnuje z forsy ktora da sie
bez trudu uzyskac ze starej technologii.

Trzy:
Przyszlosc w ogolnosci nalezy nie do SSD samego w
sobie a do tego, kto zapewni najtanszy sensowny produkt.
Podac liste "przyszlosciowych" technologii ktore zostaly
pogrzebane przez gorsze ale tansze rozwiazania?

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Pewnie nie ma szans na EOT?