Re: ceny dysków twardych

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 00:49:18 MET

Dnia 12.12.2011 nadir <none@hell.org> napisał/a:

> Pewnie tak. Tylko, którego roku?;)

2012 - bez przesady, prawo popytu nie przestało chyba działać przez powódź.
Pewnie nie wrócą od razu ceny z przed powodzi, ale sytuacja zacznie
wyglądać bardziej zgodnie z ekonomią niż z zakłuceniem.

Sam bym pewnie już na dyski wydał z 500-600zł, ale nie zrobiłem tego, jak
takich jak ja jest więcej to pewnie niedługo nie będą mieli dla kogo
produkować :)