Re: Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 23:09:25 MET

Użytkownik "RobWan" <robertwankowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:52563e6c-dcbe-4451-bd45-370154b195c6@j10g2000vbe.googlegroups.com...
> On 12 Gru, 21:42, "Irokez"
> No tak, szklaną kulę nie każdy posiada. ;-)
> A ja znowu pisałem nie ze swojego konta.
> Miałem nadzieję, że 50 zł kupię to samo co miałem.
> A jak się ma wspomniana w pierwszej wiadomości HD4350 do tej Twojej
> HD6670?

Hmm.. nie miałem. Z opisów i parametrów to karta starsza o 3 lata oraz
przeznaczona raczej do typowo biurowych prac.
Wydajnościowo to samo co X1600 Pro, a czasami gorzej, tylko mniejszy pobór
mocy i wspierane nowsze DX, OpenGL itp.
Jak wystarczy identyczna wydajność to nie ma sensu przepłacać.

Pozdrawiam.

--
Irokez