Re: padła sieciówka na płycie?

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 17:35:53 MET

> Ze specjalną dedykacją dla Remka :) Patrz: Producenci najbardziej
> niezawodnych płyt głównych. http://kut.as/06o0

Kiedyś też się sugerowałem tą publikacją, ale może ona mieć poważne
przekłamania.
Dane brane są z jednego sklepu internetowego i z jednego rynku - Francji. A
nuż do Francji trafiła akurat partia płyt z wczesnej produkcji z dobrymi
kondensatorami, a potem w pełni produkcji użyli gorszych. I z danych tego
sklepu wyniknie, że Gigabyte to dobra firma, podczas gdy globalnie będzie 7%
zwrotów.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl