Re: problem z CPU i płytą

Autor: Krystek <krystian_at_usunto.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 10:05:55 MET

Rafal Lukawski wrote:
> Ok, ale wczesniej napisales: "Po włożeniu X2: działa", tzn jest jakis
> problem czy nie ma?

Napisałem tak:

"Po włożeniu X2: działa, następnie X3: działa, ponownie X2: nie działa.
W ogóle nie chce się pokazać nawet POST, nie reaguje też na wyłączanie z
przycisku, trzeba wyłączyć zasilacz."

Chodzi o to, że płyta najpierw działała z X2, później działała z X3, a
teraz już nie chce działać z X2 (ale działa z X3). Robiłem CLEAR CMOS i
tylko to mi przychodzi do głowy. Na innej płycie oba procesory działają.

Krystian