Re: problem z CPU i płytą

Autor: Krystek <krystian_at_usunto.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 09:23:06 MET

Rafal Lukawski wrote:

> Zdecydowanie wszelkie operacje typu wymiana pamięci/procka powinny być
> robione przy wyłączonym zasilaczu (czytaj odcieciu zasilania plyty glownej)

Nie o to mi chodziło. Operacje są tak robione. Natomiast po podłączeniu
zasilania do płyty z X2, włączeniu przełącznikiem, nie można już go tym
przełącznikiem wyłączyć, trzeba użyć przełącznika na zasilaczu.

Oba procesory działają bez problemu na innej płycie, działały na tej
problematycznej, ale teraz na tej ostatniej uruchamia się tylko jeden z
nich.

Krystian