problem z CPU i płytą

Autor: Krystek <krystian_at_usunto.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 00:23:08 MET

Płyta pod AMD, procesory Athlon X2 i Phenom X3. Po włożeniu X2: działa,
następnie X3: działa, ponownie X2: nie działa. W ogóle nie chce się
pokazać nawet POST, nie reaguje też na wyłączanie z przycisku, trzeba
wyłączyć zasilacz.

Po włożeniu do innej płyty głównej oba procesory działają bez względu na
kolejność "wsadów".

Robiłem czyszczenie CMOS, ładowanie domyślnych wartości BIOS itp. Nic z
tego, pierwsza płyta działa teraz z X3, ale wydaje się być zawieszona z X2.

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Jakieś sugestie? Poza tym
CLEAR CMOS, który zrobiłem, nic mi nie przychodzi do głowy.

Krystian