Re: Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 11 Dec 2011 - 21:46:45 MET

Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <nosp@org.pl> napisał w wiadomości
news:jc33qb$7t0$1@inews.gazeta.pl...
> na fabrycznych ustawieniach? raczej nie
> przy SPVA skorygujesz balans bieli bez większych skutków ubocznych
> na TNce jak zmienisz kontrast składowych to przy białej kartce masz inne
> odcienie na gĂłrze i na dole ekranu

Fabryczne? raczej nie, raz sobie je ustawiłem i nie ruszam.
Nawet chwilę mi zajęło zanim znalazłem jak właściwie po tym menu się
poruszać
Tak właściwie to niewiele zmienić mogę jak tak próbuję.. hmm.. ciekawe
czemu...
Poszukam softa do niego bo się właśnie zdziwiłem że mam tylko jasność do
regulacji (3% mam ustawione) :)
A mogłem wtedy dużo, temperatury itp.

Pozdro

--