Re: Stabilizowanie napięcia + UPS

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 11 Dec 2011 - 17:53:42 MET

Użytkownik "Pawel Marciniak" <none@none.none> napisał w wiadomości
news:jc2mln$eit$1@mx1.internetia.pl...
> U mnie 750VA podtrzymuje 3 + monitor 22" CCFL, w tym 2 serwery.

Jak długo?

Ja zakładałem, że UPS ma mi zapewnić czas na nagranie całej płyty DVD
(czyli 25 minut ma mi wytrzymać).
Smart 1000 trzyma mi 50minut kompa niezbyt wysilonego z monitorem 22 cali.
Czyli wystarczyłby 750VA, ale miałem okazyjnie akurat za grosze tego 1000VA.

Aha, BackUPS o tej samej mocy nie podtrzymuje tak samo długo jak Smart. Moc
mocą ale mamy inaczej baterie i przetwornice rozwiązane.

--
Irokez