Re: REALLOCATED SECTORS - czy możliwe, że to ELEKTRONIKA?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 06:47:12 MET

On 2011-12-07 21:48, jeo stancey wrote:

> Jeszcze tylko chce zapytac czy w ogole mi zaakceptuja, ze ten dysk
> podlega gwarancji? Pytam bo ktos tu pisal, ze realokowane sektory same
> w sobie nie sa podstawa.
> Jednak jak jest ich 330, oraz 1 'pending sector' i jeszcze 'Spin Retry
> Count' = 1, to czy to wystarczy do reklamacji?

Generalnie podstawa jest niedzialanie dysku, czyli uszkodzone sektory z
pkt. widzenia systemu operacyjnego. Przeskanuj caly dysk narzedziem
samsunga, jezeli narzedzie wypluje blad, wydruk do sprzedawcy i po temacie.

http://luktronik.pl/info/index/pageId/19

Wczesniej pisalem bys poszukal na necie pary Twoj laptop + ten model
dysku, jakie wyniki poszukiwan?