Re: Start kompa bez klawiatury

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 03:21:28 MET

Dnia 08-12-2011 o 01:44:41 Wojciech Jaczewski <wjaczews@o2.pl> napisał(a):

> Można taką płytę użyć w urządzeniu sterowanym np. przez panel dotykowy,
> albo
> w urządzeniu, które w ogóle nie ma interakcji z użytkownikiem, a jedynie
> jakąś automatyką.

Tak? Nie wiedziałem o tym. O tym że można używać płyt ATX do sterowania
jakąs automatyka, bardziej myślałem że do tego są stricte hardware.. O
panelu dotykowym, fakt, nie pomyslałem, przecież to oczywiste.

W sumie to w krakowskich, jakże licznych, automatach do sprzedaży biletów
http://lazarz.pl/felietony/jpg/17/biletomat1.jpg zainstalowany jest
Windows (jak pamiętam to na 70% XP)
Widziałem gościa z obsługi, co przy otwartym na oścież, coś tam broił w
nim ;)
To może też tam jest taka płyta? :)

Może nie powinienem wiązać Windows = standard pecet. Ale w sumie tak jest
chyba.

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta.