Re: padła płyta? GA-81945P-G-RH

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 12:47:50 MET

Miałem ostatnio w naprawie trochę inną płytę Gigabyte, w tej chwili nie
pamiętam nazwy, z 2008 roku, ale już po gwarancji.
Objawy te same, startowała, ale czarny ekran, brak komunikatów POST. Płyta
na chipsecie Nvidia, ze zintegrowaną grafiką.
Na początku myślałem, że coś z BIOS, ale w końcu wyciągnąłem ją, ściągnałem
radiator z chipsetu i podgrzałem go opalarką z Lidla ustawioną na 300*C ok.
20-25s na wąskiej dyszy. Po ostudzeniu płyta ożyła i już kilkanaście dni
działa. :-)