Re: REALLOCATED SECTORS - czy możliwe, że to ELEKTRONIKA?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 00:52:28 MET

> Wyzeruj go przy pomocy narzędzia Samsunga Hutil (tam się to chyba nazywa
> low level erase). Takie niefizyczne bad sektory powinny zniknąć.

Tzn. ktore 'niefizyczne'. Reallokowane nie znikna.

Ja bym sprawdzil/poszukal narzedzia do odczytania temp dysku.

Tutaj masz prawidlowe odczyty z innnego hdtune:
http://forum.notebookreview.com/hardware-components-aftermarket-upgrades/264209-review-samsung-hm160hc-worlds-fastest-ata-ide-mobile-hard-drive.html

Mi sie (co prawda w lecie) 160GB dysk dlawil w lapku, ktory wczesniej
mial 60GB. Nie ma tu reguly, kazdy ma praktycznie inna konstrukcje i
inna wentylacje. Zmiana dysku na wiekszy (czesto wiecej talerzy) lub o
wiekszej predkosci obrotowej zawsze niesie za soba ryzyko
przegrzania/powstawania badow itp.