Re: Dyski twarde.

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 00:04:47 MET

On 2011-12-05 21:58, =Marcos= wrote:

> W innych sensownych sklepach ten nowszy jest tańszy.
> W Ram.net.pl EARX jest o 95zł tańszy na przykład.
> Zależy od dostawy i od tego jak to szybko aktualizują.

Ceny dyskow sa pelne spekulacji, jezeli ktos ma na stanie kupione 1.5
mies temu, to moze dowolnie manipulowac cena, jezeli nnie ma to ustawia
taka jaka daje dystrybutor/producent + marza.

Poza tym to sado-maso katowac sie cenami z komputronika:
http://luktronik.pl/pl_PL/p/Western-Digital-WD20EARX-2TB-3.5-64MB-Green-SATA-III/417

;)