Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 22:36:09 MET

Użytkownik "kamil"
> On 05/12/2011 18:24, LP wrote:
>
> <ciach>
>
> Przezabawna riposta, ubawiłem się setnie

"Nie sztuką maską jedną z tysiąca głupi tłum rozbawić!
Sztuką jest stać, trzymać się swych racji,
gdy inni swych używają jako dekoracji".

> czytając te nieudolne próby wybrnięcia z głupot, jakie wypisywałeś przez
> kilka dni.

Do końca będziesz udawał, że używanie nieco tylko zaawansowanej technologii
w celu ułatwienia sobie życia to głupota?

> Over and out.

No proszę, jaki popis poliglotyczny! A myślałem, że zgodnie ze swoją
filozofią wystukasz ten komunikat na tam - tamie albo wypleciesz na
supełkach (niektórzy do dziś się tak komunikują i nie widzą potrzeby
zmiany;)

Pozdrawiam

--
LP