Re: [press] trzeba porzucić ideę

Autor: Tomek Banach <banciur_bez_tego__at_banciur.org>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 20:08:41 MET

On 2011-12-05 14:56, Leszek K. wrote:

> W porównaniu z PIII to była tragedia, ale P4 (a szczególnie prescot) biły
> go na głowę.

No właśnie panowie jak to jest z tym grzaniem. Prescotty o ile mnie
pamięć nie myli dochodziły do 140W. wszędzie czytałem jak to tak być nie
może że ATX nie jest przystosowany do takich energii i w ogóle.

Faktycznie kolejne generacje procesorów były chłodne ale znowu siedzimy
okrakiem na 100 watach na procesorach a karty graficzne sÄ… jeszcze
cieplejsze.

A teraz cisza i nikt nie narzeka ?

--
Tomek