Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 13:44:45 MET

"Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message
news:jbhrs0$k7t$1@inews.gazeta.pl...
> Tak z ciekawości po co trzymasz na kompie flac-i i wav-y???
> Nawet na super sprzęcie z kiepskiej karty muzycznej
> (nie powiesz, ze masz super kartę muzyczną na laptopie)
> nie odróşnisz mp3 128kbps od mp3 320 i wav.
> Artur(m)
> ps Wiem, şe powiesz, şe odróşniasz mp3 128 i 192.

128 cbr jest do odroznienia od 192 vbr, przy czym i tak nie wiem
ktore jest ktore, ale roznice na sredniej klasy sprzecie da sie
zazwyczaj wylapac, zalezy to glownie od materialu zrodlowego

192 vbr (a w sumie 128 vbr i w gore) od czegokolwiek lepszego
jest dla mnie osobiscie nie do odroznienia w zaden sposob, ale
audiofilem nie jestem ;)