Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 10:25:18 MET

W dniu 5 grudnia 08:29, Artur(m) pisze:

> Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości

> Tak z ciekawości po co trzymasz na kompie flac-i i wav-y???
> Nawet na super sprzęcie z kiepskiej karty muzycznej
> (nie powiesz, ze masz super kartÄ™ muzycznÄ… na laptopie)

Podłączam lapka do wieży i słucham muzy.
Kartę mam tą, ale teraz akurat nie używam
Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Notebook ExpressCard
http://pl.creative.com/corporate/pressroom/releases/detail.asp?rtype=4&ref=12752

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je