Re: Zużycie prądu

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 00:51:32 MET

Osobnik posiadający mail rsokol@magsoft.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Napisałeś, ale nie wynika z tego wprost czy to jest jeszcze
> na Socket A Sempron, czy na Socket 754, czy na 939... Możliwe,
> że 3000+ był tylko w jednej z wersji, ale żeby to sprawdzić,
> trzeba się zagłębić w listę modeli -- a wystarczyłoby, gdybyś
> był podał dokładny model mikroprocesora albo płyty głównej
> przy okazji :)

To jest proc na S939

> No to już znów zmieni pobór mocy i koszty.

> Wątpię, by z racji mikroprocesora. Sprawdzałeś to? Jeżeli
> winny jest CPU, to w momencie cięć powinien być na dłuższą
> metę obciążony na 100%.

znaczy ze do h.264 powinien wystarczyć?
Ale masz rację - ogólnie proc w 100% obiążony jest stsunkowo nieczęsto.
Hmm...

> Oczywiście, ten Sempron nie będzie rewelacyjnie szybki jak
> na dzisiejsze standardy, ale powinien być wystarczający.
> Gdybym miał takie coś wymieniać, to raczej na coś całkowicie
> nowszego, np. Core i5/i7 albo Phenoma II (lub nowsze).

jest jedna wazna kwestia - zmiana jest okazyjna i, z dokładnoscia do kilku
złotych, nic mnie nie kosztuje.
Stąd będzie to E7200 lub E5200 i nic innego.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")