Re: Zużycie prądu

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 18:51:48 MET

Osobnik posiadający mail rsokol@magsoft.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Zależy jaki to Sempron, jakie miał pamięci, i tak dalej.
> Za mało danych podałeś.

Sempron 3000 - przepraszam, myslałem, że napisałem w pierwszym poście.
A jeżeli chodzi o pamięci to rzeczywiśście chyba są inne.
W Sepmronie mam 2GB DDR, natomiast w E7200 będzie 2GB DDR2

> W jakich zastosowaniach ten "wzrost mocy"? Bo w normalnej
> codziennej pracy pewnie nie zauważysz różnicy.

U mnie notorycznie chodzi w tle:
- poczta
- hamster + sygnaturkowiec
- opera (ponad 10 zakłądek, jakies 300MB w pamieci)
- morph Xt (emule)
Do tego oczywiscie antywirus itp
i przyznaje ze troche sie to wszystko tnie.

No i o oglądaniu fimlów H.264 na sempronie nie ma co marzyć.
Stąd zmiana - zwłaszcza, że nadarzyła się ciekawa okazja.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")