Re: Nagrywarka DVD - co kupić?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 10:09:52 MET

On 2011-12-04 09:36, EZ wrote:
> Witam!
>
> Zepsuła mi się komputerowa nagrywarka DVD i muszę coś kupić.
>
> Chodzi o coś gwrantującego sprawność oraz zapis i odczyt
> najczęściej używanych formatów.
> Może być EIDE lub SATA.
> Blue-Ray odpada zw względu na ceny nośników.
>
> Co warto kupić?
> Może ktoś ostatnio kupił jakąś nagrywarkę i może podzielić się
> opiniÄ… na temat marki - warto czy nie?

Jezeli duzo nie nagrywasz ( sensie kilkadziesiat plytek dziennie, a
bardzej tyle na rok), to tak naprawde kup cos taniego, co fajnie wyglada
(Samsung, Sony etc, kolor dopasowany do obudowy itp). Nie szukalbym
tylko najtanszych modeli w serii, moga byc glosne.

XP ma problemy z nagrywarkami SATA (jak i ze wszystkim co SATA w fazie
instalowania), ale pozostale systemy sobie radza, ze wzgledu na wygode
wybralbym sata.

Przy takich cenach szkoda zachodu na dluzsze dyskusje, chyba, ze masz
wymagania produkcji masowej ;)