Re: nie wykrywa całego ramu...

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 21:49:15 MET

On 2011-12-03 21:36, sumar wrote:
> gadacz:

> Jeśli mam system 32-bitowy, to w BIOS-ie będzie wykrywać mi 3,25.
> Aha, super.

Jezeli masz chipset, ktory obsluguje wiecej pamieci, to system
operacyjny moze obslugiwac wiecej pamieci (hint: PAE). To ze windowsy
tego nie robiaa, to cecha windowsow a nie generalnie systemow operacyjnych.

Linux 32 bitowy, jezeli czegos nie pomylilem bez problemu powinien
obslugiwac do 32 albo 64GiB (nie pamietam w tej chwili ustawien) ;)