Re: czytnik kart z portem usb 3.0

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 14:25:36 MET

W dniu 2011-12-03 06:36, michu pisze:
> spodobal mi sie ten czytnik kart z portami usb 3.0
>
> http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/pamieci,k121/czytniki-kart-pamieci,l127/modecom-czytnik-kart-all-in-one-cr-110-black,p55661.html
>

> ale mam jedna podstawowa watpliwosc - jak to bedzie chodzilo skoro z
> przodu sa dwa porty usb 3.0 a z tylu do plyty glownej kabel ubs 2.0 ???
> czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
> portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

Jeśli to jest ten sam czytnik, który miałem w rękach, to tak na prawdę
masz tam:
- podłączenie do płyty głównej 2x USB 2.0 (jedno dla czytnika, drugie
dla portu USB/zasilania eSATA)
- podłączenie SATA do płyty głównej (dla portu eSATA)
- 2 kabelki niebieskie USB 3.0 do wyprowadzenia z tyłu obudowy, do
połączenia do płyty gł./dodatkowej karty USB 3.0. Czyli porty USB 3.0 są
tak na prawdę tylko "przedłużaczem" portów z tyłu komputera, o ile je
posiadasz, i nie są w żaden sposób połączone z elektroniką czytnika itd.