Re: Dysk dla Lenovo, a inne notebooki.

Autor: _THX. <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 13:01:21 MET

"Problem" złącza rozwiązany (w notku i tak naprzeciwko tych pinów nic nie
było, nie wiedziałem, ze to do zworek, opisu na dysku nie ma).
Zamówiłem więc ten dysk robiony dla Lenovo (pewna firma z nowych Lenovo na
dzień dobry wyjmuje dyski Hitach/Seagate 100GB 7200RPM i od razu wstawia
jakieś wielkoludy, a te 100GB 7200RPM sprzedaje za śmieszne $20) do swojego
nie-Lenovo, liczę, że ruszy ;-)

Co do dysków do Thinkpadów to obiło mi się o uszy, że czasem potrzebne jakieś
zmiany w BIOS itp.

-----