Re: A może napełnianie tuszy?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Thu 01 Dec 2011 - 22:24:01 MET

W dniu 2011-12-01 21:36, Padre pisze:
> Mój tusz, jeden z najtańszych na Allegro właśnie się skończył po 4
> latach od zakupu.

Może i warto byłoby napełniać, ile w mojej drukarce HP F2180 jest
licznik tuszu i nawet gdy jeszcze w kartridżu jest tusz, to zgłasza
błąd. Resetowanie nic nie dało. Więc nie wiem, napełnię kartridż i nie
będę mógł drukować. Po co ten licznik? Wolałbym aby brak tuszu
rozpoznawać po bladym wydruku zamiast licznika.