Re: Commodore 64

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 16:21:31 MET

> To zadbaj jeszcze o porównywalne karty graficzne i podobną
> ilość RAMu. Zdziwisz się jak wtedy porównasz.

Karty graficzne - R9550 vs integra Intela - wiec na korzysc P-III
RAM - 512MB (wiecej sie pod i815 nie da) vs 1GB, ze wzgledu
na roznice w konfiguracji softu - zajetosc podobna na obu maszynach
Predkosc pamieci - z tym sie nic zrobic nie da.

Ja tu na prawde nie teoretyzuje...

> W rzeczywistości rodzaj i moc procesora ustala się biorąc
> pod uwagę własne potrzeby a nie chęć oszczędzania prądu.

U mnie "Chec oszczedzania pradu" zawiera sie w "wlasne potrzeby".
Ale szanuje Twoj swiatopoglad ;) EOT.

Pozdrawiam,
Vituniu.