Re: wydruki pdfów z cieniem...

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 09:45:28 MET

W dniu 2011-11-30 08:40, Andrzej Lawa pisze:

> Zmień zasilacz drukarki.
>
> PS: nie ta grupa.

Niekoniecznie. Może to być wina drukarki, która jakoś nierówno ciągnie
papier.

Miałem podobnie ostatnio. Drukarka zaczęła drukować z lekkim
przesunięciem. Czyszczenie nie pomagało. Córka niechcący przywaliła w
podajnik papieru - i problem się naprawił.

Z tym, że to nie dotyczyło tylko pdf'ów oczywiście.