Re: Commodore 64

Autor: Gil <gilboamountains_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 01:16:29 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Dlaczego niezbyt praktyczny?
>
> Jak dla mnie to idealne rozwiązanie dla tych, którzy teraz
> bez sensu kupują komputery przenośne, a chcą tak naprawdę
> komputera stacjonarnego, który łatwo można schować do szafki.

Jak najbardziej tak.
Sam użytkuje od roku Zotaca Zboxa (nettop) dwurdzeniowy Atom 1,66 + grafika
ION2. Wydajnosc w Vista 4.3.
Do tego bezprzewodowa klawiatura i myszka i to był mój najlepszy zakup
komputerowy od czasów ZX Spectrum ( a właściwie Timex 2048 + FDD 3000)
Komputer doskonale sobie radzi ze wszystkimi multimediami, z przeglądarka FF z
otwartymi 10 tabami itp. Daje tez rade w starszych grach albo w nowych jak mu
sie przymknie nowe do 800X600 i spuści detale.
A najlepsze to, że bierze od 19 do max 28 W ( z włączonym donglem TV)
Jak ktos nie gra to nic innego nie jest potrzebne.