Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 18:55:09 MET

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:jb2agr$1nj$6@inews.gazeta.pl...

> I bić trzeba, bo dzisiaj panie te dzieci nie bite i paczcie, co wyrośnie.

Z moich doświadczeń wynika, ze naprawdę można uczyć i wychowywaź bez
stosowania przemocy, ale ja to dziwak jestem i wodę używam jednak raczej z
przeznaczeniem.

> Uwagi wychowawcze proponuję zostawić na inną grupę, to raz.

Zanim zacznie się udzielać rad innym, warto zastanowić się nad właściwym
adresem pod jakim powinno się kierować własne przemyślenia i doświadczenia.
Nie zaprzeczam, ze woda jest najlepszym panaceum na wszystkie dolegliwości,
ale zabrakło w recepcie tej szklanki spirytusu do której należy ja wkropić.

> Dwa, że niektórych Jacków i Animków też mama zdaje się nie nauczyła,
> skoro ciągle te swoje monitory płynami czyszczą.

Bo płyny są po to, żeby ich używać. tak jak ręczniki po to żeby nimi
wycierać ciało. Każdy kto twierdzi inaczej... twierdzi inaczej.
Oczywiście można prać ręcznik po każdym przetarciu komputerowego monitora
(bo przeca potem się takim ręcznikiem gęby dziecku raczej wytrzeć nie da)
ale po co? Nie jest to ani tanie ani wygodne. Właśnie po to wymyślono
papierowe ręczniki albo te wszystkie mokre i suche ściereczki. Chyba, że
ktoś czyści brudnym (tzn. używanym) ręcznikiem, ale wtedy taki ręcznik aby
nie zostawić smug musi być koniecznie wykonany w specjalnej technologii
(najlepiej NASA), a nie każdy ma do takich dostęp;)

--
LP