Re: Procesor AMD A6 i wbudowana karta graficzna

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 10:35:56 MET

W dniu 2011-11-29 09:44, Rafał Łukawski pisze:

> Obrazowo P4 Prescott z 2004 roku ma TDP od 84 do 115W, nie tylko
> technologia (nm), ale i sama architektura procesora. Dodam, ze
> wydajnoscia mu daleko do dzisiejszych energooszczednych procesorów w
> laptopach.

Zdaję sobie sprawę, że prądożerność spada, jednak nie spodziewałem się,
że w tak krótkim czasie da się poprawić aż tyle.

Zwłaszcza, że najlepsze karty graficzne (około 4x szybsze od Radeona HD
5750, który bierze 70W) - biorą ponad 230W, co pokazuje, że prądożerność
owszem spada, ale wyraźnie mniej niż w "wątkowym" procesorze AMD A6.