Re: Nagrywarka

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 22:17:05 MET

W dniu 2011-11-28 11:27, kamil pisze:
> Pokaż zdjęcie, to ocenimy. Najlepie z twoim włochatym, męskim brzuchem
> odbitym w jakiejś szklanej powierzchni, tak jak zrobił_a_ś z akwarium.

> Ludziska, chce wam się temu animkowi odpisywać?
Ja może i nie jeden raz Animce głupio odpisałem, może nie jeden raz
śmiałem się z niej, pewnie nie jeden raz nie rozumiem co pisze i co chce
przekazać bo piszę jakby nie czytała pytania.
Ale tym co napisałeś udowodniłeś, że jesteś burakiem, pewnie pryszczatym
gimnazjalistą, najgłupszym na grupie szowinistą. Cioto.