Re: Nagrywarka

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 20:17:34 MET

Animka napisa?(a):

> Ja kupuję płyny z alkoholem w spryskiwaczach i nie na sensu tego
> rozcieńczać.

Tak, zwykle takie srodki to detergent+woda+alkohol. Detergent ma za
zadanie oderwac brod od powierzchni i oddac go wodzie a alkohol ma
szybko odparowac zeby myta szyba szybko byla sucha. Jesli, jak mowilas,
po umyciu pozostaja smugi - to nie tylko jest sens ale rozcienczenie
jest koniecznoscia (i tu powtorze, ze najlepsze efekty osiagniesz
uzywajac wody destylowanej) bo to znaczy, ze czesc brudow razem z
detergentem (po tym jak alkohol odparowal) zostala na szybie bo bylo za
malo wody.

> Dobre efekty daje najpierw przetarcie szyb czystą, ciepłą wodą, a po
> wyschnięciu pryskać i myć/polerować papierowym ręcznikiem.

Przy niektorych typach zabrudzen (np sadza, popiol lub osady po fajkach)
mozna zastosowac takÄ… cwanÄ… technologie czysczenia szyb, ktora polega na
tym, ze w pierwszym etapie sie je odtluszcza a dopiero potem wykonuje
mycie wlasciwe.

j.

ps. Ludwika jednak nie polecam bo on pozostanie na mytej powierzchni i
bedzie przyciagl brud. Czasem widac taki efekt na mytych ludwikiem
podlogach - lezy sobie i sciaga brud z butow... ;)

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"