Re: matryca do laptopa HP DV6xxx

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 20:18:33 MET

Widze że koledzy źle zrozumieli - "pada" oznacza u mnie linie poziomą
przez cały ekran, która znika po dociśnięciu ramki z boku. Ewidętnie
zrobiła sie jakas mikroprzerwa gdzies tam głeboko i prawie na pewno
tego nie naprawie rozbierając bebechy. Na początku linie łatwo bylo
usunąc lekkim dociśnieciem i było ok przez wiele godzin, teraz już
wystarcza na kilka sekund.

> wstawisz bez problemu sprawdzane wielokrotnie byle była 15.4'' i miała złącze 30
> pin szanse wyższe niz 90% że pierwsza lepsza podejdzie

dzięki , chociaż jedna odpowiedź na temat :)