Re: Nagrywarka

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 12:52:54 MET

On 28/11/2011 11:41, JanuszWo wrote:

> Nie wiem, jak inne treści w Twoim poście, ale salicylowy spirytus tak
> się nazywa, bo zawiera domieszkę substancji, która postaje na
> powierzchni w postaci białego nalotu po wyparowaniu alkoholu. Ja bym
> sobie nie czyścił niczego takim czymś.

Od lat czyszczę lasery zwykłym patyczkiem do uszu, kawałkiem koszulki
albo co akurat jest pod ręką, i działają. Tak samo robię z obiektywami,
a paprochy z matrycy w aparacie przejechałem po prostu delikatnie
patyczkiem do uszu, a monitor LCD wycieram namoczonym w letniej wodzie
ręcznikiem, zamiast uprawiać jakieś voodoo z płynami za 100zł od super
sprzedawcy. Wszystko działa, nic się nie rysuje.

Przetrzyj go po prostu patyczkiem do uszu i tyle, jak nie pomoże, to
żadne cudowne buteleczki Ojca Klimuszko już tego napędu nie uratują.

--
Pozdrawiam,
Kamil