Re: Nagrywarka

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 12:22:20 MET

W dniu 2011-11-28 11:27, kamil pisze:

> Pokaż zdjęcie, to ocenimy. Najlepie z twoim włochatym, męskim brzuchem
> odbitym w jakiejś szklanej powierzchni, tak jak zrobił_a_ś z akwarium.

Ty głupku. Za mna stał jakis szeroki rozłożysty mebel. Ja te zdjęcia
robiłam w w jednym z urzędów. Zresztą takiemu maglarzowi jak ty nie
muszę się tłumaczyć.
http://www.voila.pl/125/51oev/?1

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w