Re: Monitory z tunerem TV (analog/dvb-t)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 10:09:54 MET

Dnia 2011-11-28, o godz. 09:49:55
Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a):

> Myślałem o odwrotnym porównaniu :) TV z reguły są bardziej
> ergonomiczne w oglądaniu TV, w końcu są TV :) i ewentualnie wypasiony
> monitor mógłby dorównać.

Mam dwa Samsungi. Około roczny telewizor LE 40C550 i kilkumiesięczny
monitor z tunerem B2230HD. Od strony obsługi jako telewizor nie ma
różnicy. Menu ekranowe obu jest bardzo zbliżone jeśli nie wręcz to samo,
piloty są te same. Co do różnic to telewizor ma zdecydowanie lepszy
dźwięk i PIP oraz obsługę DLNA albo po kablu albo po WiFi. Do tego ma
odświeżanie 100Hz. Subiektywnie to TV sprawdza się lepiej jako TV a
monitor jako monitor choć u mnie jego głównym zastosowaniem w tej
chwili jest oglądanie TV w sypialni gdzie miejsca jest niewiele. I w
jednym i w drugim brak mi przeglądarki WWW czy obsługi serwisów typu
IPLA choć w przypadku akurat IPLA mi nadrabia PS3.

Zdrówko