Re: pendrive

Autor: Wojciech Jaczewski <wjaczews_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 15:29:12 MET

Rafal Lukawski wrote:

> Nawet dla jednego bloku, a możesz to jakoś uzasadnić? Niektóre peny
> pracują 24h/dobe, kiedy padnie, gdy będą wykonywane non stop operacje
> zapis/kasowanie?

W opisanym zastosowaniu (zapisywanie kilku plików na tydzień) do limitu się
nie dojdzie.

Jeśli chodzi o to, kiedy padnie jeśli będą non-stop wykonywane
zapis/kasowanie, to nie wiem.
Jednak jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że zanim jeszcze pendrive się
zużyje przy takiej specyfice użytkowania, użytkownik będzie miał okazję
wiele razy zaznać utraty danych - nie wynikającej wcale z przekroczenia
limitu liczby cykli kasowania - i zastÄ…pi pendrive klasycznym dyskiem.