Re: pendrive

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 11:44:52 MET

On 2011-11-27 11:20, lamia wrote:
> "Wojciech Jaczewski" <wjaczews@o2.pl> wrote in message
>
> nie pytałam czy przykroczę, a czy osiągnę...

zdecydowanie, dlatego np. dyski SSD mają zaawansowane algorytmy mapujace
sektory/bloki widziane z pkt widzenia OS na wewnetrzne struktury tak by
zrownowazyc liczbe zapisow.

W Pen'ach takie elementy nie występują (co nie znaczy, ze ktos nie
stworzyl lub nie stworzy bardziej zaawansowanego urzadzenia), takze
znacznie szybciej mozna je wykonczyc, biorac jednak typowe zastosowanie
(zapis raz na kilka dni/tygodni to i 10 lat wytrzyba bez bledu)