Re: Monitor z tunerem TV

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 23:40:01 MET

On 25/11/2011 10:33 PM, Piotr M wrote:

> To może kup TV Full HD i od czasu do czasu podłącz kompa przez HDMI czy
> przez coś.

Komputer stary. Chodzi o TV dla rodzicow do ktorych wpadam dwa razy w roku
i chce miec do czego podlaczyc kompa.
Znalazlem cos takiego:
http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/monitors/lcd-tv-tuner/LS24F9DSM/EN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification
ale nie znam sie i raczej nie jestem w stanie sie poznac do swiat.
Monitorow jest cala masa i wszyscy klamia ze ich sa najlepsze. :)

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org     www.occupywallst.org