Re: pendrive

Autor: Wojciech Jaczewski <wjaczews_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 15:32:54 MET

lamia wrote:

> Pytanie jest - jaki (jaki konkretnie model) pendrive zastÄ…pi mi
> (funkcjonalnie) dysk wymienny -
> może być niemały - ma być :
> - możliwie szybki (przy zapisie) - ile to teraz można chcieć?
> - pojemny możliwie jak się da (ile to obecnie? (nie pytam o chińskie
> 'emulatory pojemności'))
> cena - no rozumiem, że swoje musi kosztować, byle jednak nie więcej.

Zapomnij o pendrive jako zastępcy dysku wymiennego. Zbyt duże
prawdopodobieństwo utraty danych. Miałem nieprzyjemność używać kilkuset
sztuk, po dwie sztuki na jedno urządzenie. Nie były nękane dużą liczbą
zapisów (pewnie kilkadziesiąt małych zapisów dziennie), ale sprawdzały się w
tym zastosowaniu marnie.