Tania, ekonomiczna, używana cz/b drukarka laserowa z allegro - co wybrać

Autor: Grzegorz B. <nospam_at_nospam.pl>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 13:56:47 MET

Witam.

Chcę kupić drukarkę laserową do biura, do obsługi jednego stanowiska. Ma
zastąpić LaseJet 4l, która służyła niezawodnie przez wiele lat.
Priorytetem jest niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Może być na
LPT lub ze złączem sieciowym. Wolę uniknąć USB ze względu na to, ze
drukarka może mieć za zadanie drukowanie ze starusieńkich programów
DOS'owych i nie chcę ewentualny problemów.
Co wybrać?
Zastanawiam się nad LaserJet 2100. Chociaż ta seria też ma już swoje
lata, więc może coś nowszego?

Chciałbym kupić sprzęt w cenie 200 - 300 zł.

Pozdrawiam
Grzegorz