Witam.
Chcę kupić drukarkę laserową do biura, do obsługi jednego stanowiska. Ma
zastąpić LaseJet 4l, która służyła niezawodnie przez wiele lat.
Priorytetem jest niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Może być na
LPT lub ze złączem sieciowym. Wolę uniknąć USB ze względu na to, ze
drukarka może mieć za zadanie drukowanie ze starusieńkich programów
DOS'owych i nie chcę ewentualny problemów.
Co wybrać?
Zastanawiam się nad LaserJet 2100. Chociaż ta seria też ma już swoje
lata, więc może coś nowszego?
Chciałbym kupić sprzęt w cenie 200 - 300 zł.
Pozdrawiam
Grzegorz
Received on Fri Nov 25 14:00:03 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Nov 2011 - 14:51:04 MET