Re: No i koniec z dyskami Samsunga.

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 19:37:32 MET

Dnia Wed, 23 Nov 2011 17:48:26 +0100, Radosław Sokół napisał(a):
> W dniu 02.05.2011 18:50, Tomasz Bątor pisze:

(wow, aleś odgrzebał :)

> Ale co to znaczy "ułatwiać i umilać życie"?
>
> O ile łatwiejsze i milsze będzie moje życie, gdy wydam od
> 1000 do 2000 zł i w efekcie komputer będzie tylko *nieco*
> bardziej wydajny?

"Nieco" jest pojęciem względnym. Ja bym użył słowa "dużo", ewentualnie
"bardzo dużo".

> Od razu mówię, że szybszego startu systemu nawet nie zauwa-
> żę, bo po naciśnięciu POWER idę zrobić sobie herbatę i jak
> wracam to już dawno jest gotowy do pracy.

Ja restartuję komputer po bsodzie, windows update albo jak gdzieś
wyjeżdżam, więc szybki start systemu również jest mi obojętny; mimo to
wracać do HDD nie zamierzam i nie rozumiem, jak ktoś mógłby to zrobić.

t.

--